(Android/iOS) Turret Fusion Idle Clicker hack spel (veel uithoudingsvermogen)
Mar 16, 2022 15:15:54 GMT -7
Post by erscalalapmi on Mar 16, 2022 15:15:54 GMT -7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Turret Fusion Idle Clicker ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Turret Fusion Idle Clicker IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack spel (veel uithoudingsvermogen) ▞▞▞
▞▞▞ Turret Fusion Idle Clicker 2022 version ▞▞▞
Ik kreeg te horen dat ik moest beoordelen, dus geef me mijn beloning
Tijdbrander
Bananen
Boleh la nak main
Geen advertenties!
Royal Match Hádanky fcjz
aaa
Fatsoenlijk spel voor tijdverdrijf
Jammer van de munten.
Zodra je het ultieme wapen (de singulariteit) hebt bereikt, begint het spel opnieuw en verlies je alles, er is geen overwinning. Misleidend spel.
Het is gewoon een zwart scherm erg teleurgesteld
Beste game ooit IT is leuk Beste fusiongame ooit gemaakt
Advertentiezwendel
Kun je een waarschuwing geven als de karakters spreken? Ik heb niets van de dialogen kunnen lezen, en ik ben dol op dit spel!
Turret Fusion Idle Clicker Gündəlik yqqz
Serieus, er is geen manier om te sterven. Je blijft maar gedachteloos torens stapelen...
Een goed spel
Is goed
top spel
Turret Fusion Idle Clicker Казуальные ihb
SUPER toffe spel
Ik vind het overal geweldig, maar ik wou dat er een echt verhaal was, niet alleen horen dat hun aliens killem zijn zoals waar ze vandaan kwamen
Het is Aight
Het is een goed spel
Nico niet
het is geweldig en alles behalve mijn ogen doen snel pijn na het spelen op een raye, niets anders op mijn telefoon doet dat.
Beste leuke maar de munten mogen wat meer spawn geluk hebben
je moet ervoor zorgen dat de drop pods slechts één type torentje spawnen, niet lvl 1, 2 of 3 slechts één niveau van torentje
Heerlijk niet nadenken
H Jjj
Turret Fusion Idle Clicker عمومی mqo
Zeer advertentie-intensief, maak je klaar om je telefoon veel weg te leggen
Turret Fusion Idle Clicker Hygge rzdo
Dit is voor gratis dingen
Duurt alleen wat lang, maar nog steeds een goed spel
Kun je torenverdediging uit je beschrijving halen, want torenverdediging is er niet echt. Er is geen strategie voor plaatsing, geen gevolgen voor vijanden die voorbij komen, niets dat op afstand lijkt op "torenverdediging". Neem ook vertragingen op wanneer spelers advertenties kunnen bekijken voor gratis torens op hoog niveau. Wat is het nut van spelbalans als je meer geld kunt hebben? Beperk nooit hoeveel de spelers advertenties kunnen bekijken om u uw inkomsten te bezorgen.
Ik ben dol op deze game, er staat dat er toevoegingen zijn, maar dat is niet zo. tenzij je dat wilt, maar het zorgt er niet voor dat je ernaar kijkt.
Voornamelijk voegt geen klikken toe en de titel liegt
Pech
Game laat mijn telefoon de hele tijd crashen..
Leuk spel, niet ingewikkeld maar houdt je wel bezig.
Veel te veel advertenties te weinig beloningen voor het bekijken van advertenties
Het is eenvoudig maar verslavend. Ik dacht dat het zwak was, maar nadat ik het heb gedownload, kan ik niet stoppen met spelen. Ga zo door met het goede werk ontwikkelaars!
Saai. Leuk concept, maar je wacht gewoon om wapens te combineren zonder doel.
Een beetje saai omdat het spel elke keer dat je het ultieme turrent AKA-zwarte gat bereikt, teruggaat naar het begin
Best goed
Beter dan veel inactieve games, maar ik zou willen dat je opnieuw zou kunnen beginnen \ wedergeboorte en buffs krijgt als je dat doet, die permanent zijn dat de spelers ex.meer geld kunnen kiezen
Leuk spel. Als je datum verzet je offline bent je het binnen een uurtje uitspelen. Na 3 Zwarte gaten ben je dood en begin je opnieuw haha
Zou fijn zijn als je iets anders kon doen dan alleen die turrents aan elkaar te links...